sobota, 8 lutego 2014

everything is AWESOME!

Cześć, jestem Stefan, mam 24 lata a tak naprawdę to 10 i jest mi z tym niesamowicie dobrze :D No więc zaczynamy kręcić ten świat, jak tu mi podpowiedziała pomocnica Stefana :D 
Założyłem ten blog aby na wesoło komentować to co mnie otacza (W razie apokalisy Zombie sięgnij po pierwszą rzecz która leży po twojej lewej stronie)
Pierwsze co rzuca się mi na mózg to wczorajsza premiera filmu z jedyna, właściwą piosenką którą Emet i jego koleżeństwo namiętnie się narkotyzowało:

Film polecam, jeśli ktoś nie widział to niech idzie i zabierze ze sobą jakieś dziecko, żeby legalnie obejrzeć seans, ponieważ samemu z pomocnicą Stefana wyglądalibyśmy dziwnie, wzięliśmy istotę w wieku dorastającym, mianowicie brata Stefana (pozdrowionka xo xo xo :o))

W razie w może sobie pospoilerować za pomocą trailera:



o nawet i jest po polsku, a na miniaturce bardzo zabawny pan o nicku "Statek Statek Statek" :D


tak też zalecam kupienie ulgowego biletu:

wzięcie odpowiednich ulotek:

Zakup odpowiedniego zestawu Minifigurek z serii 16:

Przywitać się z nowym ludkiem ( ten jest zmierzły, bo ktoś wypił mu kawę - hola hola zły człowieku :D):


I MARSZ DO KIN 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz